wtorek, 26 stycznia 2016

Witajcie kochani, a w zasadzie to moi pierwsi czytelnicy ! 

Postanowiłam założyć bloga. Dlaczego ? skoro bloggerów nie brakuje. W zasadzie to nie wiem, wiele osób powtarzało mi abym założyła bloga i spróbowała swoich sił. Tak więc próbuje !

O czym będzie ten blog ?

Będzie to blog o moim stylu życia, o mnie, a z racji tego, że jestem hair&body freak'iem będzie to blog większości poświęcony pielęgnacji włosów i ciała, nie zabraknie na pewno trochę wpisów fashion'owych i sportowych, ponieważ uwielbiam sport !

Stosowalam wiele różnych kuracji na ciało jak i na włosy, będę opisywać po kolei te kuracje, oceniać, polecać lub odradzać.


Dziś troszkę ogólnikowo - o czym będą następne posty.
Zacznę na pewno od porowatości włosów, na tej podstawie zahaczymy także o olejowanie.
Później opiszę kuracje z Green Pharmacy, następnie SHEER BLONDE John'a Frieda, potem kuracje z firmą BIOVAX, SYOSS'em, Na pewno nie zabraknie GLISS KUR'a :)
Opisze również jakie witaminy, tabletki i wcierki, które pobudzają porost włosów.

Jeśli chodzi o ciało tutaj Was zaskoczę, pokaże balsamy, mydła, które mogą okazać się dla Was nowościa !

A jeśli chodzi o fashion - tutaj pełen spontan. będziecie na bieżąco !
Zapraszam na mojego insta : klik
Kontakt : martyna.nosarzewska@gmail.com
xoxo,
Titka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz