piątek, 4 marca 2016

Calcium Pantothenicum Jelfa

CALCIUM PANTOTHENICUM JELFA


Cześć kochane kobietki ! :)
Zacznę od tego, że niestety chwilowo ograniczę częstotliwość dodawania postów, ponieważ nadszedł dość cięzki dla mnie okres. Uwierzcie mi, że ciężko połączyć i pogodzić szkolę i pracę... PWr to okropna uczelnia, nic tylko się uczę. Do tego dochodzi chęć spędzenia wolnego czasu (którego już praktycznie nie ma) z ukochanym i prowadzenie bloga i siłownia, którą też zaniedbuje.. Okropne trzy miesiące przede mną - później będzie lepiej, więc umówmy się, że będę wrzucać 1 post na tydzień, zgoda ? :)
No to przechodzimy do włosów ! :

Dzisiaj kuracja na którą wiele z Was czekało ! a Mianowicie - kuracja na porost włosów ! 
Była to najdłuższa kuracja jaką miałam (tabletkowa) .. trwała aż 3 miesiące. Stosowałam Calcium regularnie, jeśli zdarzyło mi się przegapić jedną z tabletek - brałam ją na drugi dzień. Już tłumaczę o co chodzi.

Dozwolona dawka na 1 dzień to 6 tabletek. Ja brałam 4. Dwie rano i dwie wieczorem. Jeśli zapomniałam wziąć dnia poprzedniego - to następnego brałam o te dwie więcej i było wtedy ich 6 na dzień, ale to serio sporadycznie.  Nie wolno brać wiecej niz 6 i stosować max 3 miesiące ! To bardzo ważne ! :)



Opis :
Zaleca się go w celu uzupełnienia kwasu pantotenowego w organizmie - inaczej witamina B5 - tam własnie znajduje się ten kwas plus kilka innych związków. Jest on niezbędny do prawidłowego metabolizmu cukrów, białek oraz syntezy niektórych hormonów. 

Skład:
m.in. 100g pantotenianu wapnia. Zawiera laktozę jednowodną, skrobie zmiemniaczą, magnezu stearynian.

Działanie :
Bierze udział w procesach wzrostowych organizmu. Regeneruje skórę, działa na wzrost włosów i paznokci - a by najmniej powinien :)

Jak było u mnie ?
Kuracje zakonczyłam jakiś czas temu około miesiąca.
Pierwsze dwa miesiące NIC - jeśli chodzi o włosy, ta sama długość - tak mi się wydawało, natomiast paznokcie zawsze miałam słabe, łamliwe i podziałało ! Są bardzo twarde :D nie rosną jak szalone, ale powiedzmy, że wyglądają dużo lepiej.
Co do włosów. :



Pierwsze zdjęcia dla porównania przed i po, a to drugie to moje włoski dzisiaj :)
Są piękne i długie, ale to wciąż nie to czego chcę.

Opinia:
Calcium pantothenicum jelfa - działanie super ! Faktycznie poruszyło to moje włosy, które potrafią stać w miejscu miesiącami, bo niestety jeśli rosły to się kruszyły, bo jeszcze wtedy nie miałam zielonego pojecia o włosach. 
Bejbików nie zauważyłam, Tabletki przyspieszają długość włosa, ale objętościowo nic się nie zmienia. Generealnie polecam serdecznie kuracje, natomiast uważam, że jak na tak dugi okres stosowania nie zrobiły na mnie szału, który zrobiła wcierka jantar, a o niej kolejny post ! 

Do usłyszenia !
Titka :*



8 komentarzy:

  1. Może kiedyś się skuszę :) po drożdżach piwnych są świetne efekty tak jak i po wcierce Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wcierka jest super ! O tym będzie kolejny post ☺

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Nie widać ogromnej różnicy. Wole jednak drożdże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak mowilam jesli komus faktycznie te wlosy rosna tabletki te szalu nie robią natomiast mi dlugo stały w miejscu wiec uwazam to za spory postęp. Pozdrawiam ☺

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Planowałam je kiedyś wypróbować i o nich zapomniałam ;D

    OdpowiedzUsuń