piątek, 11 marca 2016

Wcierka Jantar

WCIERKA JANTAR !


Witajcie dziewczyny!

Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć wcierkę Jantar ! 
Jest ona ponoć lekiem na włosy. Działa na wszystko - nawilża, odżywia, a przede wszystkim działa a porost włosów zarówno na długość jak i na przyrost baby hair ! :)
Na opakowaniu jest napisane, że należy jak wcierać przez 3 tygodnie codziennie. Tak więc zrobiłam..
Czy faktycznie działa ? Zobaczcie same. Wrzucam filmik 'jak stosowałam wcierkę'.
Natomiast resztę opiszę.



Jeśli chodzi o sposób ze strzykawką - ten pomysł podsunęła mi koleżanka, która gdzieś na internecie odkryła, natomiast na ten drugi było bardzo łatwo wpaść. :)
ps. tak wiem - błąd językowy :D stres podczas nagrania... :D natomiast nie mam zamiaru nagrywać 6min filmiku, tylko dlatego, że źle powiedziałam. - to dla hejterów, szybkie wytłumaczenie ;)



Cena: około 15 zł w aptece. Cena serio się waha. Więc da się znaleźć dużo taniej ;)
Dostępność : w każdej aptece !
Wydajność : 5/10 , jeśli faktycznie stosujesz strzykawkę -  na te 3 tygodnie dwie buteleczki zejdą no może 1,5 :)

Jak mowiłam , jeżeli chodzi na przyrost na długość - nie było szału ale zawsze coś ! jak na moje włosy i 3 tygodnie jest super :)
POLECAM ! Ja sama do niej wracam za kilka dni.

a jak było u Was? polecacie ? był przyrost na długość ? Bo bejbiów pewnie nie brakuje !

Zapraszam Was również na mojego insta : klik oraz snapchat : malamiimi
xoxo,
Titka










23 komentarze:

  1. Widzę, że fejm się robi :D Gratuluję i oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha tu nie o to chodzi ! ;) ale dziekuuje, blog dziala dzieki Tobie :*

      Usuń
  2. Wczoraj właśnie minęły 3tygodnie odkąd używałam Jantara. Poszła prawie cała buteleczka, włosy urosły mi aż 3cm,teraz robię tydzień przerwy i dalej wracam do Jantara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slucham?! Az tyle ? Gratuluję !!! I zazdroszcze ! Super ;) wracaj koniecznie.bedziesz miala piekne- dluuugie włosy ! :)

      Usuń
  3. Ja mam zamiar ją wypróbować i ciągle to odkładam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha spróbuj !! Działa ! wyjdzie Ci dużo bejbików :)

      Usuń
  4. Jedna z moich ulubionych wcierek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i moich <3 ciągle do niej wracam :)

      Usuń
    2. Ja też, od razu włosy po niej przestają wypadać, po prostu HIT! :)

      Usuń
    3. widze, ze rowniez prowadzisz bloga o włosach, zaobserwuje i bede wracac :)

      Usuń
  5. a kiedy najlepiej nakładać te wcierkę i ile czasu gdzieś z nią być? czy np 30 min przed myciem głowy wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, stosujesz codziennie, nie musisz myć po niej włosów ! :) Ona musi 'wsiąknąć' w skórę głowy, więc nawet nie sugerowałabym wcierać ją przed myciem tylko po (jeśli musisz myć włosy każdego dnia) :)

      Usuń
  6. Mam ją w zapasach i niedługo zaczynam używanie.Zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie używałam, ale dużo czytałam samych pozytywnych rzeczy na jej temat :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz spróbować :) Pewnie, zerkne na bloga :)

      Usuń
  8. jeśli chodzi o pielęgnację włosów- jestem totalnie niedorozwinięta. Sama uzywam tylko szamponu i nic więcej. Chyba czas to zmienić. Może akurat skuszę sie na tą wcierkę, wydaje się być fajna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://maginspires.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czas najwyzszy zaczać ! z checia Ci podpowiem, co powinnas stosowac :) Zajrze na pewno, buziaki :*

      Usuń
  9. Słyszałam dużo pozytywnych jak i negatywnych opinii na temat tej wcierki, ale Twój filmik mnie przekonał, dzięki! :D
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    klik - Blondynka Potrafi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac jak efekty !
      Wpadam na bloga, buziaki ;*

      Usuń
  10. Stosowałam tą wcierkę. Nie zauważyłam efektów ;( włosy owszem urosły ale tyle co zwykle po 3 tyg (majac farbowane blond wlosy latwo to ocenic). Zadnych baby hair ;(
    Poprostu zawiodlam sie, po tym jak tyle osob ja polecalo. Co do aplikacji faktycznie pomysl ze strzykawka swietny. Ja aplikowalam inaczej. Do butelki po odzywce w spreju przelalam cala zawatrosc wcierki i pozniej pryskalam, bo tak bylo wygodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez bylo rozwiazanie.. Wiesz co mi tez mi tez nie urosly tak jak innym dziewczynom.. Mamy pecha chyba, ale nadal szukam złotego srodka ! ;) ps. Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje, ale nie widzialam powiadomienia. Buziaki ;*

      Usuń
    2. To tez bylo rozwiazanie.. Wiesz co mi tez mi tez nie urosly tak jak innym dziewczynom.. Mamy pecha chyba, ale nadal szukam złotego srodka ! ;) ps. Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje, ale nie widzialam powiadomienia. Buziaki ;*

      Usuń