poniedziałek, 16 maja 2016

Recencja Green Pharmacy

Olejek łopianowy z czerwoną papryką i balsam do włosów przeciw wypadaniu



Cześć !
Bardzo Was przepraszam za tak długa przerwę, ale terminy zerowe już są, a sesja się zbliża wielkimi krokami.. Stad musicie być cierpliwi i poczekać na wakacje.. Wtedy posty będą znowu regularne ! A tymczasem zaczynamy !

Green Pharmacy ! Kuracja której się bałam ze względu na rożne opinie. Stosowałam ją dłużej niż zamierzałam poniewaz miałam mieszane uczucia, co do tej kuracji. Ale już wszystko wiem i sie z Wami podzielę efektami.

Zacznę od olejku łopianowego.
Naturalny olej z korzenia łopianu wzmacnia strukturę włosów, odżywia ich cebulki oraz dzięki czerwonej papryce - pobudza wzrost włosa.

Stosowałam go raz na 5 dni. Wcierałam go w skórę głowy. Pozostawiałam raz na 20 minut, raz na 3 h. Przed nałożeniem rozgrzewałam go w rękach lub wkładałam do mikrofali na 15 sekund.
Co do efektu. Czy przyspiesza on porost włosa - TAK działa !
Ale również nie nawilża on włosów w ogóle. Włosy po nim miałam suche, przeraźliwie suche i łamliwe... Tragedia.. Łamały się strasznie !
Balsam, który ponoć miał pomoc w nawilżeniu i rozczesywaniu - niestety nie działa. Natomiast faktycznie zatrzymał nadmierne wypadanie moich włosów.
Balsam nie był szkodliwy, ponieważ jest on zrobiony z naturalnych składników. Nie zawiera sylikonów czy SLS, natomiast porównując go do np. maski z YVES ROCHER (klik - notka o nawilżających maskach, w tym 1 bez SLS czy sylikonów). - nie jest on najlepszy Jednak jeśli ktos ma problem z nadmiernym wypadaniem włosów - polecam.

Jeśli chodzi o dostępność i cenę - kupiłam olej i balsam za grosze - często są na te produkty przeceny w drogeriach. Dostaniecie je raczej wszędzie. np. w Rossmannie.






zdjęcia z google.pl

Oto mój efekt :

video



Włosy naprawdę urosły ! średnio na 2 miesiące rośnie mi tylko 1 cm.. A teraz mam przyrost 2.5 na 1 miesiąc - to cud ;) jednak jeśli się skusicie na ta kuracje - używajcie dobrej maski nawilżającej. Inaczej efekt będzie odwrotny - włosy urosną, ale więcej centymetrów się wykruszy. Musicie dobrze nawilżać włosy podczas stosowania olejku łopianowego.

Ja osobiście polecam. Kiedy teraz go stosuje i dodatkowo nawilżam i chronię włosy - jest cudnie. Rosną- a nic się nie kruszy :)
Dodatkowo polecam podczas tej kuracji myc włosy metoda OMO o której post pojawi się na dniach.
A jakie są Wasze opinie ? Stosowałyście te produkty ? A może podsuniecie mi jakiś inny na porost włosów ?


Do usłyszenia,
Titka

3 komentarze:

  1. A czym najlepiej nawilżać włosy? Jakieś olejki do polecenia? Mam strasznie suche i kruszące się włosy i żadne maski ani nic nie pomagają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zle dobierac maski.. zalezy jakie masz wlosy :) sygeruje przczytac moj post o porowatosci wlosow - na tej podstawie wybierz olej i przed myciem 2x w tygodniu nakladaj olej na 1-2h :) i sprobuj metody OMO :)
      super nawilza maska z YVES ROCHER - tez jest o niej notka!
      tez mialam takie wlosy - dalej mam, ale metoda prob i bledow probuje znalezc zloty srodek.
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Nie zostaje nic innego jak dalej próbować ;-)

      Usuń