poniedziałek, 18 lipca 2016

Książka pt.: Me Before You

Recenzja książki 'Zanim się pojawiłeś'

Witajcie po przerwie kochani ! mam nadzieję, że wciąż jesteście ze mną ! Wracam do Was, teraz już na poważnie.

Zainteresowanie ową książka pojawiło się przypadkiem, z 4 miesiące temu szukałam z ukochanym filmu na 'dobranoc', lubimy tak spędzać wieczory,więc kiedy szukaliśmy filmu zobaczyłam zwiastun tego filmu! Od razu napłynęły mi łzy do oczu ! Byłam załamana, że mam czekać az do czerwca na film.. ale właśnie ! Kiedy na końcu przeczytałam, że jest on nagrany na podstawie książki już na drugi dzień biegałam po Pasażu....bez żadnego efektu.. Książki NIGDZIE nie było. Nie mogłam jej znaleźć.. Poddałam się.. Az do 28 maja.. Pojechałam w inną część miasta i minęłam księgarnie, coś mnie natknęło żeby tam wrócić - tak ! Była ! od razu pobiegłam do kasy jakby to był jeden, jedyny egzemplarz ! :D Jak widzicie sama próba zdobycia tej książki już mnie bardzo nakręciła, ponieważ taką jestem osobą - kiedy się uprę to choćby nie wiem co - dojdę do celu ! :)

No i co z tego, że ją kupiłam skoro... NIE MOGŁAM JEJ CZYTAĆ, BO SESJA !
leżała i leżała.. kusiła mnie.. brałam ją do ręki - 10 stron i odkładałam, przecież studia są ważniejsze, nie mogę tego oblać.. no ale nie wytrzymałam :D przed tygodniem w którym miałam 6 zaliczeń - zaczełam czytać.. zajęła mi 2 dni, ponieważ musiałam robić przerwy na naukę.. no i jak już znacie moją historię - czas na historię książki :)

Autorką jest Jojo Moyes.
Dostępna : Już teraż można dostać ja wszędzie
Cena : ok. 40 zł
Rodzaj : dramat

Książka opowiada o dziewczynie - cichej, skromnej, zamkniętej w małej miejscowości, bez większych ambicji i planów na przyszłość.. Cralk była w długoletnim związku, który stanął w miejscu kilka lat temu, wywodziła sie z dość ubogiej choć wesołej rodziny, straciła pracę.. a jej jedyną opcją na nowe zajęcie, dość dobrze płatne była opieka nad sparaliżowanym mężczyzna.
Mimo braku chęci oraz faktu, że pracodawca jej nie lubi dziewczyna naprawde dzielnie wszystko znosi- bo wie, że nie ma innego wyjścia.
Z czasem jednak coś się zmienia.. Dwoje ludzi z zupełnie innych światów zakochuje sie w sobie.. ale czy iść miłość ma jakąkolwiek przyszłość ? Wiedząc, że druga osoba snuje inne plany.. Kiedy ona chce zacząć sie rozwijać, wyjechać, zostawić w tyle wszystko, co było..a on planuje coś czego ona nie chce zrozumieć i wydaje sie jej, że nigdy nie zrozumie..
Jak to jest dać komuś całego siebie wiedząc, że zaraz pęknie Ci serce ?

Jest to powieść, która złamała i moje :) śmiałam się, a zaraz płakałam jak głupia. Czyta się ja świetnie. Jest troszkę monotonna.. pisana tak swobodnie, bez większych szaleństw i nagłych zmian.. Jest taka ludzka... czytając ją wierzę, że takie coś się może wydarzyć ( oczywiście nie tak dosłownie, pomijając kilka faktów). Dla osób lubiących taki typ książki, dla kobiet marzących o wielkiej miłości, o tym aby uwierzyć, że faktycznie miłość jest ślepa, w pozytywnym znaczeniu tego słowa, że miłóść nie wybiera, nie kieruję się wyglądem czy zawartością portfela. dla kobiet, które powinny docenić partnera- życie jakie z nim mają.. ponieważ nie każdy ma tak wielkie szczęście...

video



Gorąco polecam ! Najpiękniejsza książka jaką w życiu czytała,
Proszę o wiecej takich ! a może Wy macie książkę jaką powinnam przeczytać ? 
Są wakacje - czas największego relaksu. Oczywiście - przy książce. :)
Miłego kochani,
Titka

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam zarówno książkę jak i film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust z tego, co widzę !! Buziaki ;*

      Usuń
  2. JESZCZE nie czytałam, ale po Twojej recenzji muszę się w końcu zdecydować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!!!! Pochloniesz ja dosłownie ;) daj znav czy sie podobala ;*

      Usuń
  3. Oglądam film jak i jestem w trakcie czytania książki i uważam, że jest super!! Troche romansu, komedii i dramatu. Jak najbardziej polecam! :* Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta powieść męczy mnie już od dłuższego czasu, jednak jeszcze nie miałam okazji po nią sięgnąć:) pewnie niedługo to zmienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam przypadkowo na filmie tylko że w wersji farancusko języcznej. ... zrozumiałam z 30% a wszyscy na sali się śmiali, także sądzę że fajna komedia. Może niedługo obejrzę ten film po polsku, polecam!
    http://aratka.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam przypadkowo na filmie tylko że w wersji farancusko języcznej. ... zrozumiałam z 30% a wszyscy na sali się śmiali, także sądzę że fajna komedia. Może niedługo obejrzę ten film po polsku, polecam!
    http://aratka.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń