czwartek, 7 lipca 2016

Mała zmiana Titki !

Studio 71

Witajcie kochane !
Wiem, że miałam pisać dużo więcej - i będę obiecuję ! Ale wraz z awansem w pracy niestety doszło mi mnóstwo obowiązków, pracuje praktycznie na cały etat i jeszcze ciężko mi być bardziej zorganizowaną. Poza tym, szykuje się duuuuża zmiana na blogu :) Do końca miesiąca przedstawię Wam pomysł i zobaczymy jak go przyjmiecie !

A teraz wracając do tematu.
Jak wiecie od 3 miesięcy nie farbowałam włosów - ponieważ czekałam na wizytę u fryzjera, a chciałam aby był widoczny mój naturalny kolor, który już nie jest taki jaki był przez farbowanie. Całe życie byłam blondynką. Przed farbowaniem miałam swój ciemny blond podchodzący pod złocisty. Niestety przez farbowanie  - włoski są dużo ciemniejsze - bardziej brązowe.

Co robiłam ?
po 1. Sombre - od góry włoski zafarbowane na brąz, podchodzący pod mój naturalny, aby nie było widać przyszłego odrostu. Na dole - chłodniejszy blond. 
po 2. Olaplex - o tym będzie osobny post ! Generalnie chodzi o to, aby włoski były zdrowsze i aby farba ich nie spaliła, szczególnie dla włosów rozjaśnionych, takich jak moje.
po 3. Włosy zostały rozrzedzone.Miałam ich już objętościowo za dużo. Bolała mnie głowa od nadmiaru włosów. Wiem, że brzmi to śmiesznie, ale tak było. Wcierki zrobiły dobrą robotę, jednak kiedy ma się równo ścięte włosy - robią się strasznie ciężkie.
po 4. Podcięcie końcówek, około 4 cm na długość :)
Cena : 190 zł za WSZYSTKO ! 

Oto mój mały change : 
Najpierw włoski przed : odrost + już tutaj moje loki zostały rozczesane, stąd ta szopa.



Poniżej - włoski po. 




Włoski robiłąm w STUDIO 71 we Wrocławiu.. Pracują tam trzy świetne kobietki, każda z nich robi inaczej. Na facebooku można obserwować prace każdej z Pań i wybrać się do tej, która robi tak jak byście chciały ! W moim przypadku jest to Monika ! 
Jest to pierwszy, naprawdę PIERWSZY salon fryzjerski, dla którego 1 cm mój - jest również ich 1 cm.. a nie jak rok temu u innej fryzjerki. Poprosiłam o podcięcie końcówek, a poleciało 10 cm włosów...
Pełen profesjonalizm ! Super atmosfera ! Cena zachęcająca ! 
Jestem zachwycona tym efektem. Czekam, aż troszkę brąz się spłucze i będzie perfekcyjnie.
A Wy co sądzicie o mojej małej metamorfozie ? 

Gorąco polecam,
Titka

Dłuższa pogawędka o włoskach na moin snapie -> malamiimi -> ZAPRASZAM !






7 komentarzy:

  1. Śliczne włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacja przed znakiem interpunkcyjnym? WTF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo.... i co się złego dzieje ? :D taki 'zły' nawyk, wydaje mi się, że do wybaczenia :D

      Usuń
  3. Cześć:) a czy polecasz jakiegoś fryzjera w Świdnicy odpowiedniego dla kreconowlosych? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc :) wiesz co nie chodziłam do fryzjera w Świdnicy. Ale duzo moich kolezanek chodzi na Westerplatte :) ponoć tam super fryzjer ! Oraz duzo osob poleca salon fryzjerski na Koscielnej:)

      Usuń
    2. Czesc :) wiesz co nie chodziłam do fryzjera w Świdnicy. Ale duzo moich kolezanek chodzi na Westerplatte :) ponoć tam super fryzjer ! Oraz duzo osob poleca salon fryzjerski na Koscielnej:)

      Usuń